M 17 – jeden, jedyny klucz był potrzebny aby rozkręcić i skręcić cały samochód W produkowanym do 1931 roku polskim samochodzie CWS T-1 zastosowano rozwiązanie konstrukcyjne polegające na tym, że do rozkręcenia i ponownego skręcenia samochodu potrzebny był jeden klucz szczękowy M 17. Spowodowane było to m.im. faktem, iż w tamtym okresie brakowało narzędzi i niewiele było dobrze wyposażonych warsztatów samochodowych. Samochód miał także inne cechy stanowiące o jego wyjątkowości. Jedną z nich był fakt, iż skrzynia biegów i rozrząd składały się z takich samych kół zębatych. Z tych i kilku jeszcze innych powodów CWS T-1 uważany był za niezwykłe osiągnięcie konstruktorskie i arcydzieło inżynierii. Samochód miał także zastosowanie wojskowe Co było POTEM…Potem były zagraniczne licencje na produkcję i zakaz konkurencji …Życie zna i takie scenariusze. Jednak ten jeden klucz robi wrażenie …. Standaryzacja + Poka Yoke + SMED w jednym.#Leanjestwszędzie